SMS pujčka

 

Všeobecné obchodní podmínky platné pro projekt kvlpujcka

 

Všeobecné obchodní podmínky platné pro projekt https://kvlservis.webnode.cz/sms-pujcka/
Pro účely smluvního vztahu upraveného těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, mají následující výrazy tento význam:

Poskytovatel:
Je věřitelem a poskytovatelem půjčky.

Seznam poskytovatelů: Robert Lamoš.

Je-li dále uveden Poskytovatel, může se jednat o kteréhokoli z Poskytovatelů, který je uveden v seznamu Poskytovatelů, přičemž každý z těchto Poskytovatelů poskytuje půjčku za podmínek uvedených v těchto Všeobecných obchodních podmínkách.

Zprostředkovatel:
Subjekt, který na základě smlouvy o zprostředkování uzavřené mezi ním a Poskytovatelem obstarává pro Poskytovatele uzavírání Smluv o půjčce s Klientem.
Aktivační poplatek:
Poplatek uhrazený Žadatelem formou tzv. Premium SMS ve výši 20 Kč včetně zákonné DPH.
Celková splátka:
Součet Půjčky a Smluvního poplatku vyjádřen v českých korunách. Jde o celkovou částku, kterou je Klient povinen uhradit dle podmínek Smlouvy o půjčce. Žadatel je při vyplnění Žádosti oprávněn vybrat rozložení Celkové splátky do více splátek dle podmínek uvedených na https://kvlservis.webnode.cz/podminky/sms-pujcka//.
Faktura:
Daňový doklad obsahující zákonem stanovené údaje, číslo bankovního účtu Poskytovatele (pro vrácení Půjčky), variabilní symbol (identifikace klientské Půjčky). Faktura je vždy vystavena v den odeslání Půjčky Klientovi a odeslána na jim v žádosti uvedený e-mailový účet a následně uložena v Klientském účtu.
Klientský účet:
Účet, vytvořený zdarma Zprostředkovatelem Žadateli, po uzavření Smlouvy o půjčce s Klientem. Klientem je fyzická osoba starší 18 let, která obdržela od Poskytovatele finanční prostředky ze schválené Půjčky Poskytovatelem. Označení Klient v textu zároveň znamená Žadatel.
Pohledávka:
Pohledávka Poskytovatele za Klientem, jež představuje dlužnou částku, specifikovanou ve Smlouvě o půjčce, a to včetně příslušenství a s ní spojených sankcí vyplývajících z těchto Všeobecných obchodních podmínek.
Půjčka:
Finanční částka, vyjádřená v českých korunách, která je poskytnuta Poskytovatelem Žadateli na základě Žádosti Žadatele, a to na dohodnuté časové období a v dohodnuté výši za dohodnutý Smluvní poplatek.
Smlouva o půjčce:
Kterákoliv Smlouva o půjčce uzavřená mezi Poskytovatelem a Žadatelem.
Smluvní pokuta:
Jednorázová sankce, vyčíslená Poskytovatelem v návaznosti na hrubé porušení smluvních podmínek, zejména za prodlení s vrácením Celkové splátky, kterou je Klient povinen uhradit Poskytovateli v předem definovaném termínu včetně Smluvního poplatku za půjčku.

Za prodlení Klienta s úhradou Celkové splátky, nebo s úhradou jednotlivých dílčích splátek, jež jsou více než 14 kalendářních dní po splatnosti, je stanovena výše Smluvní pokuty částkou rovnající se maximálně 100 % Půjčky, a to až do výše 5.000 Kč.

Smluvní poplatek:
Pevně stanovená odměna, náležející Poskytovateli za poskytnutí Půjčky Klientovi, jejíž výpočet je uveden v čl. 5 Všeobecných obchodních podmínek.
Standardní informace o spotřebitelském úvěru:
Standardní informace o spotřebitelském úvěru, které jsou nedílnou součástí Smlouvy o půjčce, uzavírané mezi Poskytovatelem jakožto věřitelem a Žadatelem jako dlužníkem, v případě poskytnutí Půjčky ve smyslu zákona č. 145/2010 o spotřebitelské úvěru a o změně některých zákonů.
Všeobecné obchodní podmínky:
Všeobecné obchodní podmínky, které jsou nedílnou součástí Smlouvy o půjčce, uzavírané mezi Poskytovatelem jakožto věřitelem a Klientem jakožto dlužníkem.
Úrok z prodlení:
Úrok z prodlení je stanoven nařízením vlády č. 142/1994 Sb., v platném znění. Úrok z prodlení je Poskytovatelem uplatněn pouze v případě prodlení Klienta s úhradou splatné Pohledávky.
Žadatel:
Fyzická osoba, žádající o poskytnutí Půjčky prostřednictvím premiové sms a odeslánim emailu  na webové stránce www.kvlservis.webnode.cz s uhrazeným Aktivačním poplatkem.
Žádost:
Závazný právní úkon Žadatele, směřující k tomu přijmout od Poskytovatele Půjčku v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami, učiněný formou řádně vyplněného a Poskytovatelem autorizovaného on-line formuláře, tedy Žádosti o poskytnutí Půjčky, umístěné na webové stránce .
1. Základní ustanovení
Uzavřením Smlouvy o půjčce poskytuje za Smluvní poplatek Poskytovatel Klientovi peněžní prostředky ve formě Půjčky a Klient se zavazuje Poskytovateli za podmínek Smlouvy o půjčce a Všeobecných obchodních podmínek a po uplynutí dohodnuté doby, poskytnutou Půjčku vrátit a zaplatit Poskytovateli Smluvní poplatek na bankovní účet uvedený na faktuře zaslané na Klientem vedený e-mail a uložené v Klientském účtu.
Podmínky pro autorizaci Žádosti Poskytovatelem jsou následující:
Řádně vyplněná Žádost.
Vyplnění Žádosti fyzickou osobou starší 18 let.
Úplný a bezvýhradný souhlas Žadatele se smluvními a Všeobecnými obchodními podmínkami.
Úplný a bezvýhradný souhlas Žadatele se smluvními a Standardními informacemi o spotřebitelském úvěru tam, kde to vyžaduje zákon č. 145/2010 o spotřebitelské úvěru a o změně některých zákonů.
Úplný a bezvýhradný souhlas o způsobu řešení případných sporů u SMÍRČÍ A ROZHODČÍ SPOLEČNOSTI s.r.o. za podmínek uvedených v čl.13 Všeobecných obchodních podmínek.
Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká v momentě převzetí Půjčky Klientem. Obsah a účel smluvního vztahu je vymezen těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a Klient zasláním Žádosti a převzetím Půjčky stvrzuje souhlas s jeho obsahem.
Smluvní vztah se vedle těchto Všeobecných obchodních podmínek dále řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb. občanský zákoník, upravujícími smluvní typ smlouvy o půjčce a ustanoveními o smlouvách o finančních službách uzavíraných na dálku podle § 54a a násl. občanského zákoníku a zákona č. 145/2010 o spotřebitelském úvěru a o změně některých zákonů.
2. Žádost o Půjčku
Má-li Žadatel zájem o poskytnutí Půjčky ze strany Poskytovatele, zašle Zprostředkovateli vyplněnou Žádost, a to prostřednictvím premiove sms, umístěného na internetových stránkách www.kvlserviswebnode.cz.
Spolu s odesláním Žádosti Zprostředkovateli potvrzuje Žadatel, že se seznámil s Všeobecnými obchodními podmínkami a s veškerými informacemi ve smyslu § 53 a násl. občanského zákoníku.
Žadatel odpovídá Poskytovateli i Zprostředkovateli za pravdivost údajů uvedených v Žádosti.
Odesláním Žádosti Žadatel potvrzuje, že proti němu není vedeno žádné exekuční, insolvenční či jim podobné řízení. Žadatel je si vědom, že uvedení nepravdivých údajů v Žádosti zakládá možnou trestněprávní odpovědnost Žadatele. Uvedení nepravdivých údajů v Žádosti je také důvodem pro zamítnutí Žádosti o půjčku popř. pro jednostranné odstoupení od Smlouvy o půjčce ze strany Poskytovatele. V takovém případě, je Půjčka sesplatněna dnem doručení odstoupení Klientovi se splatností 3 pracovních dní.
Žadatel výslovně souhlasí s tím, že Poskytovatel i Zprostředkovatel mohou ověřovat pravdivost Žadatelem uvedených údajů v Žádosti v kontrolních registrech a databázích. Poskytovatel i Zprostředkovatel je oprávněn ověřit si správnost a pravdivost všech uvedených údajů Žadatelem v Žádosti.
Poskytovatel nemá povinnost na základě Žádosti poskytnout Žadateli Půjčku, zejména pak v případech, kdy například Žadatel uvede v Žádosti neplatné číslo občanského průkazu, je vůči Žadateli vedeno insolvenční řízení, má již jednu půjčku poskytnutou od kteréhokoli z Poskytovatelů uvedených na www.kvlservis.webnode.cz, atd.
3. Uzavření Smlouvy o půjčce a poskytnutí Půjčky
Zprostředkovatel informuje Žadatele o schválení či neschválení Půjčky ve formě krátké textové zaslané na telefonní číslo, které Žadatel uvedl v Žádosti.
Žadatel zaškrtnutím políčka „Souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami" či políčka „Standardní informace o spotřebitelském úvěru“ stvrzuje, že souhlasí se smluvními, Všeobecnými obchodními podmínkami či Standardní informace o spotřebitelském úvěru a že jeho souhlas je vyjádřením jeho svobodné a určitě projevené vůle. Mimo jiné tak Žadatel stvrzuje souhlas s výší Smluvního poplatku dle čl. 5 Všeobecných obchodních podmínek a s termínem splacení Celkové splátky dle termínu uvedeného v Žádosti, a to včetně příslušenství.
Žadateli je po schválení Půjčky a po uhrazení Aktivačního poplatku Zprostředkovatelem zdarma vytvořen Klientský účet, který obsahuje veškerá data spojená s Klientem a jeho aktuálními i historickými Půjčkami.
4. Poskytnutí Půjčky a výše Půjčky
Žadateli, v případě autorizace Půjčky Poskytovatelem je zaslána na adresu uvedenou v Žádosti poštovní poukázka typu B, na základě které je Žadateli vyplacena pracovníkem České pošty s.p. Půjčka, a to na základě předložení průkazu totožnosti, jehož identifikační číslo je uvedeno v Žádosti a dále na základě podpisu Žadatele o převzetí Půjčky. Převzetím Půjčky vzniká smluvní vztah mezi Žadatelem a Poskytovatelem a Žadatel se tímto okamžikem stává ve smyslu Všeobecných obchodních podmínek Klientem.
Žadateli je společně s poštovní poukázkou typu B, zaslán na emailovou adresu zadanou v Žádosti, také přístup k vytvořenému Klientskému účtu, v němž jsou uvedeny veškeré detaily o Půjčce a kde je vyčíslena Celková splátka.
Celkovou splátku je Klient povinen uhradit do data stanoveného v Klientském účtu, přičemž stejné informace obsahuje i Faktura vystavená Poskytovatelem, a to na bankovní účet dle Poskytovatele, pod variabilním symbolem stanoveným Poskytovatelem v Klientském účtu. V případě, že byla Půjčka rozložena do více splátek, budou na Klientském účtu zobrazeny jednotlivé splátky v odpovídající výši se stanovenými dobami splatnosti a výší jednotlivých splátek.
Klient výslovně souhlasí s tím, že všechny informace o poskytnuté Půjčce a jeho povinnostech budou zobrazeny na Klientském účtu a souhlasí s tím, že se těmito informacemi bude výslovně řídit.
Klientovi bude vždy poskytnuta pouze jedna Půjčka.
Pravidla pro poskytnutí Půjčky jsou uvedeny na adrese https://kvlservis.webnode.cz/podminky/sms-pujcka/:
Pořadí poskytnuté Půjčky - označuje pořadové číslo Půjčky, kterou Poskytovatel poskytl Žadateli.
Výše Půjčky - ukazuje rozpětí, v kterém se může Půjčka v závislosti na pořadí, pohybovat.
Maximální délka splatnosti - označuje součet kalendářních dnů, po kterou je poskytnutá Půjčka uvolněna k volnému užití Klientovi. Prvním dnem, od kterého počíná běh lhůty ke splácení Půjčky, je 5. kalendářní den po odeslání poštovní poukázky na adresu Žadatele.
Veškeré platby budou prováděny v českých korunách.
Finanční prostředky (Půjčka) jsou Žadateli zasílány na v Žádosti uvedenou adresu Žadatele s tím, že termín určený k převzetí finančních prostředků je stanoven nejpozději na 10. kalendářní den od odeslání poštovní poukázky typu B Klientovi.
5. Smluvní poplatek za zpracování Žádosti a za poskytnutí Půjčky
Výše Smluvního poplatku je odvozena od nákladů Poskytovatele, spojených se zajištěním finančních prostředků (Půjčky) pro Žadatele a nákladů na zpracování Žádosti, včetně prověření Žadatele Zprostředkovatelem.
Smluvní poplatek je navyšován v případech, kdy je Půjčka prodloužena, nebo je rozložena do více splátek.
Smluvní poplatek nezahrnuje náklady spojené s případným vymáháním Pohledávky Poskytovatelem. Náklady spojené s vymáháním Pohledávky hradí v takovém případě v plné výši Klient.
Výše Smluvního poplatku je pevně stanovena a definována na: www.kvlservis.webnode.cz.
Poskytovatel si za poskytnutí Půjčky neúčtuje úrok (s výjimkou Úroku z prodlení).
Smluvní poplatek je splatný spolu s Půjčkou. Za den uhrazení Půjčky a Smluvního poplatku se považuje den, kdy jsou finanční prostředky připsány na účet Poskytovatele uvedený na faktuře a na Klientském účtu, dle konkrétního Poskytovatele.
6. Prodloužení splatnosti Půjčky
Klient může zažádat o prodloužení splatnosti Půjčky nejpozději 5 pracovních dnů před termínem splatnosti Půjčky. Poskytovatel není povinen této žádosti vyhovět. Žádost o prodloužení splatnosti Půjčky se podává formou formuláře uvedeného na webových stránkách https://kvlservis.webnode.cz/podminky/sms-pujcka/. Po odeslání žádosti o prodloužení splatnosti Půjčky a uhrazení Aktivačního poplatku zašle Zprostředkovatel Klientovi do jednoho pracovního dne vyjádření formou krátké textové zprávy SMS. na telefonní číslo, z něhož byl uhrazen Aktivační poplatek.
Pokud Zprostředkovatel schválí žádost o prodloužení Půjčky, bude termín splatnosti Celkové splátky, tj. Půjčky a Smluvního poplatku posunut o 14 dnů s tím, že poplatek za využití prodloužení splatnosti Půjčky je stanoven pevnou částkou rovnající se 75 % Smluvního poplatku odpovídajícího výši prodlužované Půjčky.
Pokud je žádost Klienta o prodloužení splatnosti Půjčky schválena Zprostředkovatelem a Klient má rozloženou Půjčku na splátky, termíny jednotlivých splátek se automaticky posouvají o 14 dní, přičemž není dotčeno ustanovení ohledně poplatku dle bodu II. tohoto článku.
7. Splácení Půjčky a její splatnost
Klient se zavazuje splnit své závazky vůči Poskytovateli řádně a včas dle Všeobecných obchodních podmínek a podmínek uvedených v Klientském účtu a je si vědom toho, že nezaplacení Půjčky a/nebo Smluvního poplatku, bude považováno za podstatné porušení Všeobecných obchodních podmínek a je důvodem k tomu, aby Poskytovatel bez dalšího odstoupil od této smlouvy a přistoupil k vymáhání své splatné Pohledávky.
Prvním dnem, od kterého počíná běh lhůty ke splácení Půjčky, je 5. den po odeslání poštovní poukázky typu B na adresu Žadatele uvedenou v Žádosti.
Termín splatnosti je pevně stanoven při sjednání Půjčky a je uveden v Žádosti, dále pak je uveden v Klientském účtu, a to v okamžiku schválení půjčky.
Jestliže den splatnosti vychází na nebankovní den (např. sobotu, neděli či svátek), je Půjčka splatná v nejbližší následující bankovní/všední den.
Zprostředkovatel zašle Klientovi společně s poštovní poukázkou typu B i přístup k vytvořenému Klientskému účtu, v němž budou uvedeny veškeré detaily o Půjčce včetně vyčíslení Celkové splátky, a to na emailovou adresu zadanou v Žádosti. Tato částka je určená k uhrazení do data splatnosti stanoveného v klientském účtu v detailu o půjčce popř. na příslušné Faktuře.
V případě, že byla Půjčka rozložena do více splátek, budou na Klientském účtu zobrazeny jednotlivé Faktury - splátky se stanovenými dobami splatnosti a výší jednotlivých splátek.
Při úhradě Celkové splátky nebo její splátky je Klient povinen uvést jako variabilní symbol číslo uvedené u jednotlivé splátky v detailu půjčky popř. na příslušné Faktuře, tj. číslo první splátky dané Půjčky z poskytnuté Půjčky.
V případě, že Poskytovatel obdrží platbu, která obsahuje špatný variabilní symbol, nebo pokud variabilní symbol zcela chybí, není tato platba považována za provedenou, dokud není Poskytovatelem řádně identifikována, k čemuž je mu Klient povinen poskytnout veškerou součinnost. Pokud nastane tato situace, je Poskytovatel oprávněn po Klientovi požadovat příslušenství a sankce dle Všeobecných obchodních podmínek odpovídající stavu jako kdyby Celková splátka nebyla splacena řádně a v čas.
Klient je oprávněn Půjčku bezplatně splatit před datem její splatnosti. Smluvní poplatek se v případě předčasného splacení Půjčky nesnižuje ani nevrací, přičemž u Půjčky poskytnuté ve smyslu zákona č. 145/2010 o spotřebitelské úvěru a o změně některých zákonů se řídí § 15 tohoto zákona.
8. Úrok z prodlení a další náklady související s opožděnou platbou
V případě, že Celková splátka nebude uhrazena Klientem řádně a včas, je Poskytovatel oprávněn požadovat po Klientovi Úrok z prodlení z Celkové splátky a Smluvní pokutu.
Úrok z prodlení se řídí příslušným nařízením vlády a počítá se za každý kalendářní den prodlení od data splatnosti Celkové splátky do okamžiku úhrady Celkové splátky.
Klient se okamžikem vzniku smluvního vztahu zavazuje k úhradě veškerých nákladů spojených s poskytnutím Půjčky a rovněž se zavazuje k úplné náhradě nákladů spojených s případným vymáháním Pohledávky.
Klient souhlasí s tím, že v případě, kdy nesplní svoji povinnost řádně a včas po uplynutí dohodnuté doby Půjčku vrátit a zaplatit Poskytovateli Smluvní poplatek, je toto považováno za podstatné porušení smluvního vztahu a Všeobecných obchodních podmínek.
Poskytovatel je oprávněn vymáhat Pohledávku v rámci rozhodčího řízení dle čl. 12 Všeobecných obchodních podmínek. Klient akceptováním těchto Všeobecných obchodních podmínek souhlasí s úhradou veškerých nezbytných nákladů spojených s vymáháním Pohledávky a veškerých ostatních nákladů Poskytovatele vzniklých na základě neuhrazených plateb Klienta.
Smluvní pokuta je splatná do 7 kalendářních dnů od písemného vyúčtování. Výzva se považuje za doručenou okamžikem vložení do Klientského účtu.
Je-li Klient povinen splácet Poskytovateli několik dlužných částek či příslušenství nebo sankcí zároveň, bude jakákoli částka zaplacená Klientem Poskytovateli započítána v následujícím pořadí: úhrada nákladů na vymáhání dlužné částky, úhrada Úroku z prodlení, úhrada Smluvní pokuty, úhrada Smluvního poplatku, úhrada Půjčky.
Neuhradí-li Klient Poskytovateli jakoukoli částku dlužnou na základě vzniklého smluvního vztahu ani po uplynutí 45 kalendářních dnů od data splatnosti příslušné částky, je Poskytovatel oprávněn nechat zapsat Klienta do kteréhokoliv registru dlužníků.
Poskytovatel je oprávněn v případě hrubého porušení smluvního vztahu ze strany Klienta, a to především v případech nedodržení termínu splatnosti, zrušit splátkový kalendář Půjčky tj. sesplatnit všechny splátky Půjčky k termínu splatnosti nejbližší splátky. V takovém případě bude Klient o této skutečnosti informován prostřednictvím krátké textové zprávy (SMS) na telefonní číslo, z kterého hradil Aktivační poplatek. Současně bude tato skutečnost vyznačena na Klientském účtu a Klient je povinen se tímto oznámením řídit a uhradit všechny své splatné závazky Poskytovateli.
9. Odstoupení od Smlouvy o půjčce
Klient má právo odstoupit od Smlouvy o půjčce bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce, a to ve lhůtě 14 dnů od uzavření Smlouvy o půjčce. Klient odstoupí od Smlouvy o půjčce zasláním písemného odstoupení s úředně ověřeným podpisem na adresu sídla Poskytovatele. Odstoupení musí obsahovat identifikační údaje Klienta, tj. jméno, příjmení, datum narození a variabilní symbol první splátky dané Půjčky z poskytnuté Půjčky.
Smluvní poplatek se v případě odstoupení od Smlouvy o půjčce nevrací a celková výše Smluvního poplatku náleží Poskytovateli. Zprostředkovatel prostřednictvím zaslané krátké textové zprávy (SMS) na telefonní číslo Klienta zašle vyjádření o akceptaci ukončení smluvního vztahu nejpozději 21. pracovní den po převzetí odstoupení Klienta. Tuto skutečnost současně Zprostředkovatel vyznačí v Klientském účtu.
Nedodržení doby splatnosti jakékoliv splátky je považováno za podstatné porušení smluvního vztahu a těchto Všeobecných obchodních podmínek a je důvodem pro jednostranné odstoupení od smlouvy ze strany Poskytovatele. Odstoupení je účinné doručením písemného odstoupení od Smlouvy o půjčce Klientovi do jeho Klientského účtu.
10. Odpovědnost
Poskytovatel nenese jakoukoliv odpovědnost za mimořádné přerušení provozu činnosti, včetně poruch provozu komunikačních kanálů, mobilních sítí nebo internetového připojení. Dále Poskytovatel nenese odpovědnost za opožděné zaslání nebo ztrátu krátké textové zprávy (SMS), které Poskytovatel nemůže ovlivnit ani vyloučit.
Pokud vznikne Poskytovateli škoda na základě uvedení nepravdivých informací Žadatelem nebo Klientem, je v takovém případě Žadatel nebo Klient povinen uhradit plnou výši škody a dále pak uhradit veškeré ztráty Poskytovatele, které mohou na straně Poskytovatele v této souvislosti nastat.
Poskytovatel ani Klient nejsou odpovědni za neplnění svých povinností, jestliže taková neplnění jsou mimo jejich kontrolu a byla způsobena okolnostmi spočívajícími ve vyšší moci. Vyšší moc znamená událost, která je nepředvídatelná a která je mimo vliv smluvních stran, např. plnění smlouvy je bráněno stávkou, poruchou sítě, legislativním omezením vlády nebo orgánu Evropské unie, přírodními silami nebo podobnými okolnostmi, které mají za následek odklad plnění závazků smluvní strany. Plnění závazku musí pokračovat, jakmile okolnosti vyšší moci odpadnou.
11. Ostatní ustanovení
Klient se zavazuje, že po dobu trvání smluvního vztahu s Poskytovatelem bude neprodleně informovat o jakékoli změně v údajích uvedených v Žádosti, a to formou změny údajů na Klientském účtu.
Poskytovatel je oprávněn kdykoli bez souhlasu Klienta převést svá práva a povinnosti vyplývající ze smluvního vztahu či jejich část na kteroukoli třetí osobu.
Žadatel, resp. Klient podáním Žádosti, resp. uzavřením smluvního vztahu s Poskytovatelem dává výslovný souhlas ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, ke zpracování osobních údajů, které budou Žadatelem, resp. Klientem Zprostředkovateli nebo Poskytovateli sděleny v souvislosti s uzavíráním, trváním a ukončením smluvního vztahu. Osobní údaje budou výlučně použity pro účely spojené s úkony souvisejícími s poskytnutím Půjčky tj. k posuzování bonity Žadatele, resp. Klienta, k poskytnutí Půjčky, k realizaci postupu při vymáhání dlužných částek a dalších postupů s tím spojených a k šíření obchodních sdělení a nabídek služeb Zprostředkovatele nebo Poskytovatele. Souhlas Žadatele, resp. Klienta zahrnuje zpracování osobních údajů i dalšími subjekty, které zpracovávají osobní údaje na základě smluvního vztahu s Poskytovatelem.
Klient udělením svého souhlasu s Všeobecnými obchodními podmínkami a uzavřením smluvního vztahu s Poskytovatelem dává výslovný souhlas Poskytovateli k předání osobních údajů Klienta dalším subjektům, spolupracujícím s Poskytovatelem při realizaci úkonů vyplývajících ze smluvního vztahu.
Klient souhlasí se zpracováním a předáváním jeho osobních údajů a má právo ho kdykoli po ukončení smluvního vztahu odvolat.
Všeobecné obchodní podmínky mohou být Poskytovatelem kdykoliv upraveny či změněny a to formou oznámení na internetové adrese https://kvlservis.webnode.cz/podminky/sms-pujcka/ učiněným nejméně 30 kalendářních dnů před datem účinnosti změny. Upravené či změněné Všeobecné obchodní podmínky se uplatní pouze na smluvní vztahy uzavřené po dni účinnosti nových Všeobecných obchodních podmínek.
12. Doručování
Písemnosti jsou primárně doručovány do Klientského účtu. Vybraná dokumentace je zasílána na adresu uvedenou v Žádosti, eventuelně jiné adresy oznámené Zprostředkovateli nebo Poskytovateli. Mohou však být doručovány i na jakoukoliv jinou, Poskytovateli známou adresu.
Změnu doručovací adresy a adresy trvalého bydliště je Klient povinen bezodkladně oznámit Poskytovateli a to elektronickou formou v Klientském účtu a následně písemnou formou doručenou do sídla Zprostředkovatele, v opačném případě nebude brán na takovouto změnu adresy zřetel. Jestliže Klient po uzavření Smlouvy změnil adresu, aniž to oznámil písemně Poskytovateli, je doručení platně provedeno odesláním písemností způsobem uvedeným v odst. I. tohoto článku.
Za adresu pro účely doručování se považuje též elektronická adresa a kontaktní telefon pro doručování SMS zpráv.
Při doručování straně sporu, která nebyla držitelem poštovní licence zastižena, ačkoliv se v místě doručení smluvní strana zdržuje platí, že nevyzvedne-li si adresát zásilku do 10 dnů od uložení, považuje se poslední den této lhůty za den doručení, i když se adresát o uložení nedozvěděl. To platí i v případech, kdy se Poskytovatel či Klient v místě doručení nezdržuje, ale změnu adresy neoznámil. Pokud držitel poštovní licence zásilku z těchto důvodů vrátí, aniž by zásilka byla uložena, považuje se za den doručení den vrácení této zásilky.
Kterákoliv z výše uvedených písemností může být doručena rovněž prostřednictvím pověřené osoby (např. zaměstnanec Poskytovatele, kurýr), která zajistí potvrzení převzetí písemnosti, popř. odmítnutí jejího převzetí nebo jiné okolnosti, důležité pro doručení.
Všechny písemnosti se považují za doručené, byly-li doručovány podle odst. I až V, a to i tehdy, jestliže adresát písemnost odepřel převzít.
13. Postup při řešení sporů
Případné spory mezi Poskytovatelem a Klientem budou urovnány dohodou obou stran. V případě, že dohody nebude dosaženo, musí být sporný nárok uplatněn písemnou formou u druhé strany bez zbytečného časového odkladu.
Klient i Poskytovatel se vznikem smluvního vztahu zavázali k mlčenlivosti směrem k třetím stranám a případné spory mezi nimi budou řešeny důvěrně. Poskytovatel ani Klient nesmějí dělat jakákoli prohlášení či komentáře k veřejnosti nebo k médiím v průběhu ani po vyřešení sporu.
Smluvní strany se dohodly, že jakékoliv majetkové spory, neshody nebo nároky vzniklé mezi nimi z právních vztahů založených Smlouvou o půjčce nebo v souvislosti s ní, z jejího porušení, ukončení platnosti nebo z její neplatnosti, budou projednány a s konečnou platností rozhodnuty v rozhodčím řízení.
před jediným rozhodcem, který bude jmenován jednatelem nebo správcem seznamu, jmenovaného jednatelem společnosti SMÍRČÍ A ROZHODČÍ SPOLEČNOST s.r.o., a to podle rozvrhu práce na příslušné období. Jmenovaný rozhodce musí mít ukončené vysokoškolské právnické vzdělání a musí být trestněprávně bezúhonný a musí být zapsán v seznamu rozhodců společnosti SMÍRČÍ A ROZHODČÍ SPOLEČNOST s.r.o., nebo
před jediným rozhodcem, kterým je JUDr. Kateřina Radostová, advokátka, zapsaná v seznamu advokátů ev.č.11524 a pro případ že by se rozhodcem z jakéhokoliv důvodu nestala, nebo by ztratila způsobilost k výkonu funkce rozhodce, jmenuji JUDr. Vladimíru Pajerovou, advokátku, zapsanou v seznamu advokátů ev.č. ČAK 01529 nebo JUDr. Helenu Šnajdrovou, advokátka, zapsaná v seznamu advokátů ev.č. ČAK 07921, obě na adrese sídla společnosti SMÍRČÍ A ROZHODČÍ SPOLEČNOST s.r.o.
V rozhodčím řízení uplatněné nároky stran se řídí právním řádem České republiky, rozhodce povede řízení za použití Jednacího řádu společnosti SMÍRČÍ A ROZHODČÍ SPOLEČNOST s.r.o. Strany se výslovně dohodly, že ústního jednání a odůvodnění rozhodčího nálezu není třeba. Rozhodčí řízení bude probíhat na základě písemných podkladů a vyjádření, předaných stranami do sídla společnosti SMÍRČÍ A ROZHODČÍ SPOLEČNOSTI s.r.o. Ústní jednání bude svoláno jen v případě, bude-li to rozhodce považovat za nezbytné k řádnému zjištění skutkového stavu věci potřebného pro rozhodnutí sporu. Jednání bude probíhat v českém jazyce a rozhodcem vydaný rozhodčí nález bude konečný. Řízení může tedy být pouze písemné a rozhodnutí nemusí obsahovat odůvodnění.
Závěrem se podává, že okamžikem převzetí Půjčky stávají se pro Klienta tyto Všeobecné obchodní podmínky závazné v důsledku vzniku hmotně-právního vztahu mezi smluvními stranami - Klientem a Poskytovatelem a tyto Všeobecné obchodní podmínky se stávají v celém rozsahu podmínkami smluvními.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2012 a účinné od 02.02.2012.